Real Tant.

Jo, igår existerade ju också, FolH :)
Och det tänker jag babbla om nuuuu.
Började dagen med att ha teater, hade ju varit kul att ha sovmorgon hade man ju tyckt eftersom att vi var tvungna att gå på den där teatern i torsdags, fast den var sjukt kul iofs men sent blev det..
Iaf så hade vi teater, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde i början, men någon slags koncentrations övning där man skulle fånga en jongleringsboll från typ en speciell person och så skulle man komma ihåg saker.. det var jobbigt xD
Men i slutet gjorde vi iaf en lek som var jätte kul :D
Man skulle vara 4st, på en födelsedagsfest, och så skulle man bestämma vilken av dom här personerna man hatade, man älskade och vilken man tyckte luktade illa.
Typ alla älskade Ellis och ingen älskade mig eller Hanna så det var lite jobbigt xD
Sen hade vi svenska och jag fortsatte skriva på min rätt kassa novell, fast jag kom faktiskt igång i slutet och hade planerat att skriva hemma i helgen men det sket sig när jag upptäckte att svenska boken var kvar i skolan.
Sist hade vi spanska, rätt tråk som vanligt, fast typ ovanligt kul ändå 8D
Sen gick Folh&Noss&Jag och simmade som vanligt på fredagar, fast jag simmade väl inte så mycket, vilket jag egentligen borde göra om jag ska lyckas hålla min vikt på en gräns mellan 55 - 120 kg.
Jag kommer seriöst bli AS TJOCK, om jag fortsätter såhär, och dagens planer hjälper nog inte min viktminskning speciellt mycket xD
Vi var typ superglömska igår med, typ glömde allt, folh&noss glömde bikins, och jag glömde min jacka ett tag på bänken, kom på det när vi gick ut att det bleeev liite kallt xD
Fick skjuts av Folhs folk hem, fast först var vi och handla på Willy's 8D
Vi ville ha tuggummi från tuggummi maskinen utanför, och hade planerat att lägga in en stöt på P12 som stod där vid maskinerna och hade pengar... eller ja, andra alternativet var ju att slå ner dom men det var bara plan B :)
Vi utförde dock aldrig någon av planerna :(
Sen kom jag hem, kollade lite på Nicklas Hocker, kollade Facebook, och typ gick och la mig eller nåt?
Slut på ännu ett över intressant inlägg ;)

Gårdagens Låt:
Unwanted - Kill Hannah


Kommentarer
Postat av: Fiia

Vi borde ha dödat dom där killarna och tagit deras enkronor :^^

Geeeeeeeeeee mig tuggummi ;(

2009-10-10 @ 16:46:49
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback