rubrik då.. Choko?


Är det bara jag eller är det svårt att hitta på rubriker? :o
Kan inte ens ta något ur sammanhanget, alltså det jag skriver om.. för det brukar inte direkt finnas något sammahang i mina texter :D
Men men, det är gånger som denna som jag är så kreativ och istället för att skriva en normal rubrik så.. skriver man något annat. :)

Jag är glad. :)
Ska snart åka iväg till staden, först till Kungsmässan och käka buffé innan jag och mammsen tar tåget till Göteborg och hänger där en stund. Har faktiskt ingen koll på vad vi ska göra där.. mer än att jag hade tänkt att köpa mina extensions :)
Funderar på att skippa äta frukost idag.. då kan man käka extra mycket buffé... hmm..
Haha visst är jag smart?

Ni har väl förresten inte glömt att checka våran überheta video upplagd igår?
Den finns inbäddad några inlägg neråt, och ligger också i kategorin "Månadens Youtube"
Så de så :)
Nu tänker jag klä på mig och torka håret, sen sticker viiii 8D

LEK LUGNT NU NÄR MARSHIE ÄR BORTA!

Kommentarer
Postat av: Emma Lundgren

sv: Tack så väldigt mkt! Din blogg är också väldigt fin!

Du kanske inte kommer ihåg att du kommenterat min blogg, det var ett tag sen men kommentarerna visades inte förns idag för det har varit något fel på datan :P

2009-10-27 @ 13:29:21
URL: http://emmaalundgreen.blogg.se/
Postat av: Fiia

Men varför uppdaterar du så lite???! Är du inte hemma än, du har ju vart borta i 1000 år :^^

8DDDDDD

2009-10-27 @ 18:41:04
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback