Smarties, - Mums.

Jag räknar matte.
Eller ja.. "räknar matte"
Jag kommer få IG, och det känns inge bra att ha IG i matte på gymnasiet..
I matte A dessutom ;)
Jag kan seriöst typ ingenting..
Och jag försöker inte göra någonting åt det heller, så kass är jag.. jag bloggar istället :)

Hallå.. om vi bränner alla matteböcker...? undrar om vi slipper läsa matte i skolan då :)
Haha jag är inte helt dum i huvudet.. klart vi inte kan bränna alla matteböcker och sedan tro att vi slipper matte i skolan... man måste ju bränna dom så fort, på natten, så att ingen märker något, och sedan radera deras "matte minnen" så att dom glömmer att matte, eller matteböcker överhuvudtaget ens existerat :O :D
MOWAHAHAHAAAA!!!

.....ja..

Här är min äckliga mattebok, som jag borde kunna utantill tills imorgon.



Och så tänkte jag.. att när jag la in bilderna på samhällsboken.. så blev ju texten bakofram... så jag testade, den här gången att vända på hela boken för att se om texten då skulle bli åt rätt håll 8D
...det blev den inte, as you can see 8)

Om ni nu ser något... vill säga :)

Jag tycker inte om matte, bara så ni vet. :)

Jag vill ha glassssss :OOOO

Lek Lugnt :)
Btw Nossies design blev übercool 8D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback