So I'm Back.

Kom precis från skolan, fick skjuts med mammuten hem eftersom hon redan var i staden :)
Fick också reda på att vi har typ världens chill vecka den här veckan :D
Imorgon är det bara utvecklingssamtal, mitt är klockan halv 12 så det blir lagom att sova till 10 :D
På onsdag slutar vi 20 i 1, på torsdag typ 12, på fredag börjar vi istället sent, ungefär 12, då vi har inställd teater :)
Fyfan vilken go vecka, sen blir det lov med :D
Jävla gött 8D

Ska åka till doktorn om någon timma, ska kolla mina höftleder eftersom att dom håller på och låser sig hela tiden..
Jag önskar att doktorer var magiker.
Så att dom bara kunde typ.. säga "poff" så var värken och problemet ur världen :)
Så att man slapp operera, hålla på med sjukgymnastik, ligga i veckor på sjukhus...
Tycker inte ni också att det skulle varit en bra idé? :)
Hallå.. varför har dom inte tänkt på det innan.. varför kan det inte vara så liksom? hade ju varit såå mycket enklare..
Jag måste vara den enda smarta här alltså...

Matteprovet gick som sagt VÄLDIGT dåligt.
Hellooo IG :)
Men man får väl anpassa sig.. om gud ville att jag skulle vara ett IG-barn, then that's the way I am :)



Ge mig :GG





xD



Gå och dö? :)

Nää.. lek lugnt ;)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback