The Diet, -Marshie Style.

Alla har väl en alldeles egen, personlig diet, som de lever efter.
Kissie har chai-latte dieten.. folk som... har liiiite mer kroppsfett, om jag ska uttrycka mig fint.. har ofta en kalorifattigare diet.
Nu ska jag presentera min diet, alltså Marshie style
Det här är sättet jag skapar, och också behåller min wunderbara form.
Hur wunderbar den är går ju att diskutera men det är iaf resultatet av min diet..

OBS! Dieten måste följas, åtminstone till 110% ;)

Här är förrätterna...



Det där sista är ju.. bara för dom som har tid, och som vill köra på med en riktigt, ultra-über-tuff-diet :)

Ja det är min diet det.. alltså det jag äter till 110% :)

Men vänta lite.. jag måste ha glömt något :/
Känns ju lite tomt.. man kan ju inte bli mätt på det här liksom :/

ÅHH MAJJ FACKING GODT!
Jag har glömt den viktigaste ingrediensen!!!
:O :O
NOOOODLEEESSS!!! 8D

SÅKLART! Kan ju inte leva utan mina älskade nudlar..
Det kan ju aldrig bli en komplett diet á la Marshie om inte NUDLAR är med.. :) ♥




Sen förstår ju alla som känner mig att det inte funkar riktigt liksom..
Om man går runt och tror att man är cool för att man käkar nudlar wannabes... a.ka "spaghetti"
Det håller ju liksom inte i längden, det måste väl alla.. korta också fatta eller? ;)

Tack, då har vi rääätat ut ännu ett problem ;)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback