The Memories Are Hanging On The Walls Of My Heart.

Dagens låt tänker komma först idag, och det blir en låt med Enya, eftersom att jag kände för att lyssna på henne idag xD :) Rätt avslappnande :)



Har haft lite såhär "kolla-på-gamla-bilder-filmer-och-musik - dag" idag :D
Mysmys :)
Kollar just nu på en video från första dagen i 8:an, när FolH&Noss har likadana kläder och står ute i Nossies skog xD
As tufft :)
Det var tider det.. när jag gick under det wunderbara smeknamnet "Marre" :) Jag halshugger den som kallar mig Marre igen :)
Hittade också ännu äldre videos, typ från när jag var 11&12, från Malevik, från Södergården, och tex. när jag och Sandra lekte skid-OS i mina pärons sovrum xD
Haha tider :) <3
Hittade också en bild som Noss gjorde när hon skulle övertyga mig om att Chad Michael Murray var snyggare än Joel Madden 8D
Det roliga var ju att bilderna hon tog på.. "Joel".. var egentligen båda Benji 8) xD
..det funkade inte att ladda upp den nej :/
Men jag tänker iaf ladda upp en bild på oss när vi var supertuffa i Stockholm förra våren :D

Nehe.. det tänkte jag visst inte alls :/
Jag tror att min dator är aningen överansträngd, typ inget funkar just nu, så jag får ladda upp bilden imorgon kanske :)
Spotify slutade också funka :(
Men det positiva är att mina muffins iaf blev goda och helt och hållet ätbara :) Lite kladdiga bara, och kanske litelite missbildade/fula... men dom går ju att äta för det ;)
Nu är jag trött, så ni får ta och leka lugnt.. (eller farligt om ni nu vill det), utan mig :)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback