The Undisclosed Desires In Your Heart..

Rubriken beror endast på att jag för tillfället lyssnar på Muse 8)

Guten Morgen folket :)
Klockan är egentligen halv 12, men EGENTLIG tid är den istället halv 11 :)
mahah :G
Här sitter jag och är cool och "målar" 8D
Idag blir det först färga håret, sen åka iväg till Baddi, en senare tid idag, vid halv 5 ungefär sticker jag :)
Sitter också och rensar på datan för att se om Sims 3 funkar bättre då(jag spelade aldrig förut när jag sa att jag skulle det x])
Och hittade då en rätt kass "kärleksdikt" på datan som jag har skrivit för typ.. as länge sen tror jag xD Har bara svaga minnen av den 8D
Men jag tänkte iaf dela med mig av den, även om den iaf enligt mig suger rätt hårt, men som jag sa i det förra inlägget, det sägs att det är bra att bjuda på sig själv ;)
Love is something you can't deny, these feelings for you never make me ask why
I now know what I was ment to be, always and forever you and me
I will try be the best, the best that I can be, cause without you by my side there is no me
I hope this is gonna last forever and until the day I die, I will love you more than anyone cause you are the thing keeping me alive
Stay with me my angel, my protection and my hearts desire
Together we will only fly higher and higher
Tell me now and tell me truth, will you be with me in endless youth?
I hope you feel the same as I do, there is no one in this world but you.
Haha jag tycker inte om kärleksdikter.. xD
Iaf inte att skriva dom...
Lek LUGNT



Kommentarer
Postat av: estefany

jäkla bra låt de där! den med muse alltså :D

2009-10-25 @ 12:42:57
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback