Tidsfördriv.?

KÄRLEK:

Är du kär just nu? - nä.

Har du någon kille just nu? - nope

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej

Vem kysste du senast? ...

Vem kramade du senast? Någon kompis tror jag.. eller mamma 8)

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nääeee.. xD


SKOLA:

Är du duktig i skolan? jag försöker iaf... xD

Har du bra betyg? - inte direkt..

Har du fått göra om ett prov någongång? - ja

Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Yess

Sköter du dej i skolan? - på heltid! höhö... ibland? :)

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - typ varje dag? xD

Haft mobilen på lektionstid? - jaa


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 3

Trivs hemma?
- mm

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - kanske när jag var liten

Har skrikit och slagit din mamma? - Inte slagit.

Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -  nope

Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? jepp

Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja


VÄNNER:

Du har vänner? - nej? haha jorå, det tror jag ;D

Du brukar vara med? - FolH&Nose mest I guess, men det är olika ;)

Älskar du dina vänner hur de än ser ut? - självklart

Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja

Har du pussat någon av dina kompisar? - inte på munnen

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - haha vafan är det för fråga.. nej, jag skulle inte döda någon jag kallar för "min kompis" xD

Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - nääee?


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - jepp, fast inte om jag bara är hemma

Putar med läpparna på kort? - oseriöst kanske

Tar kort på dina bröst? -  HAHAHA hela tiden ;)

Använder foundation på läpparna? - nope

Super dej packad varje helg? - nej, varje dag ;o

Du har kysst en tjej? - nej

Du plattar håret och har en typ fjortisfrisyr? -  plattar kanske.. men mitt hår är för kort för att vara.. "fjortisfrisyr"

Ditt hår är knallblont? - absolut, alla dagar.. helgdagar med


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - tror inte det..

När grät du senast? - Coldplay, - av lycka.

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - tror inte det..

Du har slagit ner någon? - Slagit men inte slagit ner xD

Du har skadat någon med flit? - Ja


ÖVRIGT:

Motto? - Varför göra saker idag, som du kan göra imorgon?

Film? - Twilight I guess

Musikgenre? - Ingen speciell

Lyssnade senast på? - Spotify cp:ar så jag kommer inte ihåg :o

Var det här kul? - Bästa som hänt mig på länge 8D


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback