TjingTjong..

Hej på er bebis katter.

Nu är jag hemma från skolan, eller har egentligen varit den senaste halvtimman.. eller mer :)
Bussen kom till slut och min frapino tog slut med :(
Hade inte haft något emot att ha haft en stoooor :)

Hade bara en lektion idag, en lång en iofs.. från halv nio till tolv.. men det är helt okej när ämnena inte är speciellt jobbiga.. eller jo, bild då.
Finns ju en rimlig anledning till VARFÖR jag INTE valde bild som inriktning.. hmm?
Jag KAN inte teckna. Och nu försöker jag inte vara negativ.. inte positiv heller för den delen men jag KAN seriöst inte teckna, bara går liksom inte :)
Kan ha en bild i huvudet på hur jag vill ha det, men mina händer vääägrar att lyda.
Mycket.. förargligt.

Har alltså inte varit på skolan på hela dagen, var på esteten och i biblioteket hela.. "dagen" eller mer typ dom två lektionerna. Nu är det ju så att jag egentligen ska använda den här tiden till självstudier i NK.. men det är ju väääldigt troligt att jag gör.. vet inte var mina böcker är :)
(Hoppas INTE läraren läser min blogg... fast det är väl inte heller så troligt..................)

Nu är jag hungrig.
Funderar på att käka någonting.. NUDLAR!
MINA ÄLSKADE NUDLAR!
Har faktiskt INTE käkat nudlar på ett tag nu :D
Iaf inte på hela veckan :)




Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback