Tofù Glass Is Da Shit.

...fast det är väldigt torrt och smakar lite konstigt ibland :)
men det funkar, det är ju fortfarande glass :D

Nu när jag ändå sitter här och käkar glass och har tagit en paus från matten (välförtjänt verkligen.........feel da ironiiiii)
Så tänkte jag langa lite gamla bilder, vissa älder än andra, bara lite random bilder som finns på den här... saken... som många väljer att kalla.. "dator" :)

Blodsprängda ögon? xD




Folh unt jag.. någon gång x]



Morr-Porr



Niki med LSD effekt



Jag länge sedan fast ändå inte xD



Header för sjutton katter sedan :)



Fia&Jenni in da bamba på stället som var... förut xD



Nose :)



Finduuusenn. :)




Han får avsluta det här inlägget :)



Gotcha on my.. Gotcha on my... Radar....


Kommentarer
Postat av: Fiia

Måste säga att bilden på mig unt Jenni-mann är den hetaste jag har sett på några århundraden :) x]

2009-10-18 @ 21:20:34
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback