UppdateringUppUpp.

Näää... jag kände faktiskt för att blogga nu :)
Fast jag har fortfarande inget intressant att blogga om xD
Jag booorde verkligen göra läxor.
Men det finns nog inget annat som intresserar mig mindre just nu.
Eller joo... äta fisk. Det ligger alltid i toppen ;)
Juste (I)
Man skulle ha läst en femtedel av svenska boken den här veckan :O
höhö bra att jag har BÖRJAT då 8-)...
Som jag sa... så har jag typ lärt mig kuben nu 8)
Jag är cp-tuff asså 8D
hähähähähäh
xD
Meeeeeen jag behöver faktiskt lite av mina instruktioner ibland fortfarande, så helt duktig och bra är jag inte ;)
Fia har smittat mig. Jag har fallit för det där med att retuschera bilder. Fast jag är inte lika bra på det, men jäkla kul äääreee juu :)
Tror jag tänker göra det nu. Om jag inte känner för att vara duktig och göra lite läxor istället?
Hmm..

Jag förstår att ni tycker att det här är jätte intressant..., men nu är det ju såhär då att....
jag vill ha vindruvor :D
Det är inte meningen att man ska förstå, - det gör inte jag heller.
LekLugnt 8D

(Äiti betyder mamma på finska...)



Jag: Äiti?..... Äiti...?..... Äiti...?! *letar*

J:  Hon är ute tror jag..

Jag: .....Jahaa..

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag tycker att det är über okej :G

2009-10-04 @ 13:21:31
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Sopa.

Nemen oj, vilken cool design :O:O Typ übercool (H)

2009-10-04 @ 15:50:18
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback