"Uuuuppp med ruumpppan"

Äntligen hemma :) Haha nä, men hemma är jag iaf :)
Har varit supertrevligt hemma hos Nose-ie :D
Igår käkade vi hemmagjord pizza och kollade på idol, thank god att "Nicke-boy" inte åkte hem, hade ju varit väldigt sorgligt :/
Men det gjorde han inte, så nu ska vi inte vara ledsna :)
Käkade massa godis med, sen blev vi så trötta så vi gick typ bara och la oss :)

Vaknader imorse, jag bloggade, och sen käka vi frukost till "Kenny Starfighter" 8D
Seriöst typ tuffaste filmen på länge! :D
Kenny är min nya idol ;)

Sen vet jag inte vad vi gjorde.. typ dega i några timmar tror jag.. innan vi gick upp till Nose rum och gjorde iordning och lekte lite till.
Jag och FolH sov på luftmadrasser, rätt inte bekvämt men det är inte så konstigt.. det var luftmadrasser.
Jag tror jag drömde om våran sockersöta f.d mattelärare inatt :) xD
Fast då hade han bestämt sig för att börja jobba igen(han gick i pension.. haha kan man förstå efter att han hade oss xD) fast då var han cool på någon annan skola.. typ helt förrädare :o
Typ MC-knutte var han med 8)

Jag har förresten tröttnat på Farmville :)
Farmville suger numera :)

Nu är det Fishworld&Happy Aquarium(stavning?) som gäller!

Haha jag har uppgraderat mig(?) xD 8D (Y)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback