Vad gör man inte för att...

Jag är helt cp sjukt damp lekmamma trött.
Jag kommer somna typ vilken sekund som helst.
Måste hitta något vettigt att göra som kan hålla mig vaken..
Testade att ligga på hallgolvet och sova, det funkade, nästan iaf.. tills jag upptäckte hur smutsigt det var där.. då var det inge kul mer o.O

Jaa (I)
Jag kan städa :)
Då håller jag mig vaken och så blir det rent samtidigt :D
Effing Brilliant!
Darn.. 8D

Nu gäller det bara att resa sig upp och hämta dammsugaren! :D
Men det är inte lätt när man känner sig såhär...(= äöhöö.. se bild nedan...)
Mitt hår just nu är det hetaste jag har sett på.. årtal!







Haha vad fan är det med mig? Dammsuga liksom...? x'D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback