Well Helloooo...

...no updating..
Jag vet, jag vet, jag vet, jag är sjukt kass..
Som inte har uppdaterat typ alls igår. Men jag hade mina anledningar.

Så jag tänker nog inte ta mer om igår, utan istället fokusera på idag, som kommer bli kul :)
Just nu håller jag på att damma lite stuff och ska strax färga mitt hår, får hoppas att den blir i ungefär samma nyans som mina extensions.
Om det inte blir det.. är det ju liiiite dåligt, men det är sånt man får ta och leva med vet ni. :)

Ikväll ska vi åka på röntgen allihopa, för att vi är übertuffa, liksom alla ska med och röntga mig MAHAHA!
Nää.. men vi ska faktiskt köppaaa lite gottigott godis också ;)

Fejjaaan! :O Jag har inte matat mina fiskar.. oh no! världen går under! och nej, det finns ingen ironi i den här meningen!

BRB!!!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback