Words were never ment to be this half spoken..

Tjinge pojkar :)
Jag vaknade halv nio idag :O
Kan bero på att jag somnade innan tio igår, var typ sjukt trött och frös massa så jag gick och la mig.
Gött att sova så länge men ändå vara uppe rätt tidigt.
Jag gick upp och upptäckte till min fasa att jag hade rött hår. Fasan avtog dock ganska snabbt när jag började nicka för mig själv och förstod att jag faktiskt tyckte om det. :)
Jag borde nog äta frukost.. eller liknande snart. Jag kommer bara glömma det annars.
Har absolut inga planer för den här dagen, mer än kanske, en gång för alla börja spela the sims som jag har sagt att jag ska göra de senaste dagarna :) x]
J-O tycker dock att "sims är överspelat för dig".. tycker inte jag.. och han blev rätt "förvånad", (eller mer typ *suck,suck*) när han fick reda på att jag köpte ett nytt sims senast i juni, så det var't inte så längesen minsann ;)
Ja.. jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på här faktiskt.. vad vill ni hitta på? :)
Eller rättare sagt.. vad ska mina ynka läsare hitta på idag? :)
Nää.. det lät nedlåtande..
Vad ska mina FÅ, men mycket älskvärda läsare hitta på idag då? :) ♥♥♥♥♥
Lek Lugnt Säger Da Marshie Man 8D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag ska bli frisk och vara allmänt cool 8]

2009-10-26 @ 09:40:59
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback