09-09-09

Ganska kul datum eller hur? :D
Rätt roligt att typ.. gifta sig eller nåt 090909 :) Lätt att komma ihåg iaf :)
Eller födas kanske, och på tal om att födas, ett stort grattis till Nicole&Joel som numera har en son vid namn Sparrow James Midnight Madden, fatta vilket coolt namn?? :DD Föddes natten till den 9 September.
:)
Idag har jag varit och fiket med Noss&FolH, vi fikade på Karma, längesen sen sist, jag käka någonslags grodformad prinsesstårta xD Det var goooooaaaattt, men väldigt sött efter ett tag.
Sen gick vi till Kungsmässan, lekte lite där, köpte INGET (!!) på Gina Tricot, nu heller (!!), jag är lite små stolt över mig själv, jag höll på att köpa men gjorde det inte :D Nossie köpte nada den lilla kissekatten, stolt över henne :D
Jag köpte en typ, dagkräm, for da face you know :) Jävla dyr var den men den lukta gott :D xD
Och ooh! Jag betalade med mitt kort för första gången :o :D Så sjukt tufft xD
Här är den, burken, för er som ville och inte ville veta 8D
LekLugnt (:

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback