Cock and Lion...

Jag är för trött för London-snack nu med, kanske lägger upp bilder någon dag, när jag faktiskt har sovit xD
Men imorgon är det studiedag så jag piggar nog till snart :D

Hej!
Idag är det Onsdag, kort dag som vanligt.
Orkar inte gå in mer på dagen eftersom det typ inte har hänt något.. x]
Jag har haft lite bloggtorka på sistone faktiskt(stulet ord från storbloggarna...) kommer liksom inte på något att skriva om.. men ofta brukar det bli en del när man väl börjar skriva :)
Som sagt så är det studiedag imorgon, och jag och Noss ska åka och do some secret shopping(xD) ;D
Men först tänker jag sooooooova ut :)

OHH BTW!!
Accessorize, butiken som hade typ allt man ville köpa och dom mysiga inne-uggsen som Noss aldrig köpte...(Noss&FolH fattar... tror jag xD) FINNS i Nordstan!!! :OO :DD
Fast.. det gynnar ju inte mig speciellt.. min plåmbok är rätt tunn just nu xD
Men en dag, vill jag dit :)
Jag är kär i den affären...

BLÄBLÄBLÄ.
Inget mer att skrivaaa 8D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag visste redan att den fanns där LP Maddie sa det till mig typ.. igår eller ngt x) :DD

Gå dit om 5 sekunder? :)

2009-09-23 @ 20:05:00
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Soap.

:O :O :O :O :O :O :O :O !!!!! Vill gå dit? :D

2009-09-24 @ 09:34:03

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback