"Don't drink that! It's for the plaaaantts!"

På tal om rubriken, så fick jag bara lite roliga scener från Twilight i huvudet. :)
"It's A Worm HEHEHEHEHE"
xD :)
Nog om Twilight.
Idag var det Fredag, och veckan är redan sluuuut. Hmm.. kanske borde sammanfatta veckan lite? :)
* Blev sjuk
* Köpte en rubiks kub
* Drack Chai latte
* Kollade på Jerry Springer(fyfan vilka skeva idioter det finns xD)
* Kollade på That 70's Show (H) :D
* Försökte, men lyckades inte, lära mig kuben
* Missade att kolla på True Blood i Onsdags :(
* Var i skogen, och fick en souvenir, en fästing på armen
* Kom upp i level 80 i MW (H) ;D
* Var sur, iaf i början av veckan
* Var på helt cp-humör
* Fick ledigt den 18:e September :D
* Beställde och fick saker från saltochpeppar.se  :)
* Lyssnade rekordmycket på 3OH!3 :)
* Var så trött så jag höll på att svimma
* Stjärnvinsten tog slut
Jaa.. lite av vad som har hänt i veckan, har inget direkt mer "vettigt" att skriva, så ni som känner er hyfsat normala, slutar läsa NU. :)
Hej kissekatt, jag är på lekmamma humör även fast jag är cp-trött, lekmedmig?? Tomas Ledin kan också få vara med, men inte Tjorv Robertsson :DDDD
MWAHAH! :D
Jag visste att du skulle läsa.. ända in i slutet :D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback