Farliga Engelsmän.

JAG LÄNGTAR TILL LONDON! :G
Jag håller typ på dö här, jag är seriöst helt sjukt.. längtig (xD) till London :D :GG
Fick precis höra att engelsmän är "farliga" och att dom är "riktiga huliganer"
något jag har vääääldigt svårt att föreställa mig... att queen elisabeth skulle komma och anfalla oss i en mörk gränd.. xD
Tills vi kom på deras hemliga vapen. Te.
Jo, det är sant.. engelsmän är riktigt farliga djur.
Dom springer säkert runt på gatorna och kastar te på folk. :|
Jag kanske kommer ångra det här.
Äh, det är värt det, vi får ju shoppa ;) OCH se Coldplay ;D
Och nej, jag är inte alls fördomsfull ;)
GodNatt :D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Queen Elizabeth kommer smyga på oss mitt i natten helt fullastad med tepåsar! Och sen bara hon öser dom över oss så vi kvävs" :O och så säger hon sedan med helt lugn röst "Would you like a cup of tea, my dear?" och skrattar mordiskt! :^^

2009-09-16 @ 21:06:51
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback