Håår. ;d

Idag är det Fredag och nu ÄRE helg :D
Vi hade som sagt orientering idag, oh yay, fullkomligt älskar orientering. o.O
Mina skor läckte in, vi var vilse, det var varmt.. men om man ska se något positivt i det här så trampade jag ju iaf snett, ungefär lika mycket på båda fötterna, så det var ganska jämnt :D
Nää, men så negativa ska vi väl icke vara...
vi slutade ju iaf tidigare än vi hade slutat i vanliga fall, även fast vi var typ sist in xD, och började senare än vanligt. :)
Så helt kasst var det väl inte. :)
Jag har också jämnat ut mängden fett som jag kanske förbrände medans vi var ute i skogen. Gubbarna igår var väldigt dåliga på att äta chips, alltså fick jag den uppgiften,
+ att mammuten hade köpt läsk i affären idag..
+ att det står en läskande bit tårta i kylen till majj eftersom jag inte någon igår.
Bajs. Det är vad jag tycker om det. Jag vill inte, men jag måste.. vara onyttig.. :'(
*snyft
Höhö.
Jag har också bestämt mig för att färga håret inom en snar framtid.
Det blir en av dom här färgerna, men jag är inte helt hundra på vilken det blir än, även fast jag nääästan har bestämt mig.
Nu tänker jag iaf fråga er om råd.
Vilkkeeenn? (:
Golden Blonde eller Mahogany/Red ??
Kommentera. :)
Och här kommer dagens låt:
Nickelback - Burn It To The Ground

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback