Hej (:

Just nu sitter jag och målar naglarna "Fuschia-färgade" och lyssnar på Coldplays Glass Of Water. :)
Såhär actionfylld har i stort sett hela min dag varit, rätt gött att ibland bara sitta och göra ingenting alls. Det borde jag göra oftare.. fast det är väl waste of time antar jag(kommer inte ihåg vad det heter på svenska..)
Slöseri med tid alltså. :)
Men gött ärrrr deeet.
Snart är helgen slut och jag gillar det inte. Jag har hittils åstadkommit, nada. Absolut ingenting xD
Ska iaf sticka och rida imorgon men det tar inte hela dagen x]

Och bara så ni vet... jag är über-tuff i mina brills (H) HAHAH. 8)
Om man bortser från i vilket rum jag står.. xD


LekLugnt<3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Oj fan vilka coola brillz! :O :O

Var har du inhandlat dessa übermazing supertuffa brillor?? :O :DDD

2009-09-06 @ 20:16:10
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Fiia

Ge mig :G

2009-09-06 @ 20:20:15
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback