Idagenn.

Bara för att Soap&Jag är supercoola...

*Kodnamn: Kamrat, kliver på bussen vid Kyrkan..*

Soap: ÅH NEJ! Prata om något!! *vrider bort huvudet*
Jag: euhm.. ehh..*kommer inte på nåt* ..., hur har du fått den där luftballongen i farmville??!!


:)

Vi är supertuffa. :) Vi fikade på Linnea's och pratade analmens :)
Om dom ökande besvären för kvinnor mellan 4-92 :)
Och när vi skulle gå ner för "upphöjningen" som finns när man sitter vid typ.. "barstolarna" på Linnea's, så hade jag såklart glömt bort att den fanns, så jag steg rätt ner och lät typ "ÖEUHM" innan jag hann fatta tag i brickställs-saken och få stopp på mig själv ;)
Så otroligt cool är jag 8D

Min mamma står i trädgården... och har en rosa mysdress på sig, bara så ni vet, Kissie kan ju dra åt... med att hon "uppfann" den ;D

Speed Of Sound




LekLugnt<3




Kolla min Tutorial i det förra inlägget om ni vill typ... leka... ;)


Kommentarer
Postat av: Fiia

HAHAHHAHA din mamma är typ Kissie! xD

2009-09-24 @ 19:17:27
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback