Imorgon. Tomorrow. Huomenna. Demain. Manãna.

Här Bloggar en 16-årig tjej som inte finns. :)
Dagen med stort D.
Vi, sticker, till, LONDON! :D
Coldplay på Wembly Stadion(stavning?) :DD
Jag längtar så jag avlider. :)
Ska iväg och packa våran gemensamma resväska hos Soap sen, närmare bestämt vid halv sjuuu ;)
Oj vad mycket smilies det blir nu, hahah förmodligen för att.. "uttrycka min glädje" eller nåt xD
Medans jag är borta, för det blir förmodligen ingen update innan jag sticker, om inte senare ikväll eller nåt, så kan ni ju typ.. kolla gamla inlägg, höh.. eller bara sitta och lyssna på världens bästa Kent med världens bästa låt, Nålens Öga? :)
Jag vet att jag har länkat den tidigare, men den är ju så sjukt bra :o
Har inte så mycket mer att säga.. mer än.. LekLugnt, förstås ;)
Tjingeeeeee pååå eeeeerrr ;D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback