Ingen Rubrik Alls.

NUUUU har jag städat klart, för idag ;)
Har precis blivit klar med kaninburarna och ja, det är precis så kul som det låter :)
*Jag står vid våran altan och ser vilsen(efterbliven) ut som.. vanligt*
* J-O kommer ut och ska röka..*
J-O: Hej! Vad.. gör du?  (förvånad över att se mig.. utanför mitt rum på en helg)
Jag: Jag.. bor här...
J-O: Bor du här?
Jag: Ja........................................................?
Glad att städningen är avklarad, hade inte velat stå och städa kaninburarna in på småtimmarna minsann ;)
Jag är så SJUKT lat.
(No shit?!?!)
Jo, helt seriöst, jag är så jävla lat.
Ursäkta språket men ibland blir jag så himla trött på mig själv när jag vill ha något gjort och så bara.. vill jag inte samarbeta  :@
GAH o.O
Iaf så är det gjort.. fast matten är fortfarande kvar, surprise suprise ;), jag lämnar alltid det... bästa till sist ;D
(Hoppas min matte lärare följer min blogg ;O)
Har varit en hyfsat slapp helg, eller ja.. hyfsat är nog fel ord, mer typ helt slapp helg.
Jag har dammsugit, städat, gjort läxor, städat, ätit, suttit vid datorn... och det var nog det ;)
Jag har gått som längst till brevlådan :D
För att avrunda helgen.. så....... näe.. jag kommer inte på något :D
Ooooch för att jag inte orkar ladda upp London bilderna ÄN, så kommer här en bild på mig istället... från typ stenåldern... :}
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback