Lördag.

Fan vilka creepy folk det finns..
Jag såg att J-O stod och babblade med någon gubbe i kavaj och roliga kläder på våran uppfart, sen kom J-O in och sa att gubbe ville prata finska med min mamma.
Han sålde typ jackor och pratade engelska. Han ville ha sålt sina provexemplar innan han sticker hem till Manchester City.
Han babblade på om att hans fru var finsk och hade bott/bodde i kungsbacka och att han ville köpa en present till henne för att hon fyller år imorgon.
Blev liiite misstänksam när han sa att vi skulle få allt gratis, yeah right liksom, tills han sa att han endast ville ha betalt för en av dom, som egentligen skulle kostat 13.000 men vi kunde få för hälften av priset. Det var inga billiga jackor heller.. tydligen hade han skrivit kontrakt med Stockmann&NK och allt vad han babblade på om..
Meeen det slutade med att han åkte iväg med J-O och är nu och hämtar ut pengar med honom. 4000 valde mina päron att betala för dom där jackorna. Jag hade inte betalat något alls. Men han verkade faktiskt rätt trevlig och trovärdig... fast skenet kanske bedrar.. han kanske är hur kriminell som helst vad vet jag? xD
Imorgon ska jag iaf köpa hårfärg, och ni var VÄLDIGT dåliga på att ge eran åsikt i det förra inlägget :@
Iaf så har jag bestämt att jag ska färga det "Golden Blonde" för att det är lättare att färga det ljust nu, och så kan jag bara färga det rött senare i höst om jag känner för det. FolH får hata mig så mycket hon vill :)
Vi ska förresten till Afrodansen imorgon på friskis, klockan 6 :)
Ska bli kul, det var jäkla längesen :)
Ridning imorgon blir det meeeeedddd 8)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback