Måndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Egentligen orkar jag inte uppdatera. Inte just nu iaf, men jag kanske får skrivork sen när jag börjar..
Anyways.. idag är det Måndag, längsta dagen i skolan o.O
Vi hade skolfoto idag med, känns som att det gick rätt kasst, blir inte bra på kort :)
Jag har varit cp-seg idag, helt skev i huvudet och allmänt trött.
Vi ska ha "programdag" imorgon, med alla esteter.. ALLA, esteter xD
På teaterhalland :)
Först ska vi se någon skev föreställning som heter "Om Kärleken" och sen blir det typ teaterworkshop, för oss teater-barn.
Väldigt go vecka faktiskt, bara ett par riktiga skoldagar, sen bär det av till LONDON & COLDPLAY!!! :D
Längtar som faaasikkenn ;D xD
Jag är trött, men jag ställer alltid upp på lite shopping ;)
...lite ;)
Det här är en såndär dag när jag inte kan komma på något att blogga om alls. Förmodligen för att jag får typ små panik för att jag inte har bloggat och så har typ ingenting hänt.
Jo! (I)
Igår!
Jag har färgat håret 8)
Fast det är inte så stor skillnad :)
Blondt är det iaf ;)
Var och red igår med, gick prima, fast det blåste rätt rejält :)
Juste, afrodans, det var vi på också (med Sophia&Fia) kul, men inte lika kul som annars.
Känns ju att man inte har dansat på ett tag, höhö. Jag är nog i ett sämreskick än jag någonsin varit 8D
Jävla daim :@ ;)
Nemen.. jag fick lite att blogga om iaf.
Just nu sitter jag och väntar på att Mammuten ska komma hem så att jag kan köpa Replay Music 8)
Borde kanske göra läxor?
Nää.. verkar jobbigt :)
Det låter som att någon bankar på något utanför ^o)
Typ vårat hus? :S
I brist på annat så tänker jag avsluta med en printscreen på meddelandet jag fick från YouTube när det inte funkade att logga in....
Ja...? xD

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback