M.I.L.F, - Monster I'd Like To Fluff. (:

Helluu Bloggen :D
Nu äääärreeee helg :D
Redan en vecka sedan vi såg Coldplay, I LONDON! :O
Har fortfarande svårt att fatta det, men nu känns det mer realistiskt än vad det gjorde när vi väl var där. Så sjukt underbar helg, en av dom bästa i mitt liv for sure. Liiiite pinsamt att jag råkade få lite PMS och börja gråta av lycka med :$...
Brukar lyssna på musik när jag gör mig i ordning innan skolan och just nu sitter skivan med Coldplays live låtar som vi fick efteråt, i min stereo :)
Vi hade inställd spanska idag, jäääkla gött eftersom spanskan alltid är så lång och för det mesta också tråkig :)
Så vi slutade rätt tidigt idag, gick och simmade
Så himla långt verkligen, skolan sitter ju inte alls ihop med simhallen ;D
Trevligt, fast jag simmade inte så mycket.. märkte att det inte funkade med min dumma höftledssak som bara håller på och låser sig hela tiden :/
Har babblat med mamma och ska nog beställa tid till en doktor så att man kan röntga det. Kan ju typ inte göra något annars.
Oj, klockan är 21.21, töfft 8D
Vi hittade en skit gullig affär i London som hette David & Goliath, dom hade typ super söta tröjor med super söta tryck på :D
Dock så var dom en jävla massa dyra.. eller ja, 20 pund för en t-shirt?
Köpte inget då men det ångrar jag nu :@
Hade faktiskt haft råd trots att jag trodde att pengarna skulle ta slut ett tag.
Finns att beställa på http://www.davidandgoliathtees.com/
Men då "shippas" dom från USA och jag vill inte ens veta vad det kostar :)
Men mamma sa att hon ville åka till London någon gång :)
Hej vi åker typ imorgon? xD
Haha kanske inte.. men om typ 20 år? :) Undrar om jag fortfarande vill ha kläderna då?
Anyways, har inget direkt mer att tillägga... inget viktigt iaf... mer än typ...
Lyssna på den här låten eller dö? :)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback