Noooodleeess. (:

Jag är kär i nudlar :)
Jo, det är faktiskt rätt gott, även fast jag inte har ett lika stort förråd som Foki en gång visade på sin blogg :o
Äter just nu nudlar med oriental smak.
Det är min middag idag, eftersom J-O barnet ska ha barnkalas idag 8)
nää.. han ska ha typ "punch-möte", hemma hos oss. En massa gubbar som samlas typ en gång var 2:a, eller 3:e månad och äter ärtsoppa och dricker punch. :)
Då får inte fruarna vara med, dom har gubb-snack 8)
Alltså inte jag heller, så det blir filmkväll för mig och mamma på nedervåningen, och lite senare, 4:e avsnittet av Överlevarna 8D
Imorgon har vi ingen vanlig skola, det är orientering i kba-skogen. Jag jublar. Orientering in my heart.
Jag hoppas ni fångade ironin i det där.
Jag kommer förmodligen gå vilse, och dö ute i skogen bland en massa vilddjur som mer än gärna käkar upp mig. :) Om man har negativa förväntingar förstås..
Men sen äääääre helg :D "Göttans på dé!  8D"
Dagens Lat, får vi bli en random låt som var på när jag "lagade", mina nudlar :)
Sleeping Satellite - Junior Caldera(Klaas Remix)
Allt skrivs ihop fortfarande o.O

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu blir det fredagsmyyys! (den var på TV just :D) Jag hatar den :G Jag gillar Nudeehhlar :) Ja :) . Ska vi ta och bli uppätna tillsammans? Vi kanske stöter på varandra i skogen, ta med fika! :)

2009-09-10 @ 21:55:38
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Fiia

Jag gick totalt vilse efter att jag hade tagit nian, så jag gav upp lite, satte mig på en stubbe och ville inte leka mer ^^ Men sen hittade en mig, jag hade sprungit lite med honom innan och så var han så snäll att jag fick följa efter honom till åttan, men sen tappade jag bort honom ^^ :)

Jag är supertöff (Y) Inte alls helt lost hela tiden xD

2009-09-11 @ 16:57:05
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback