Nuuuuu tänker jag uppdatera. (:

Kanske ska börja med.. gårdagen, eller kanske bara ett enkelt.. "Hej."
"Hej."
Go dag igår, precis som alla Onsdagar, slutade vid 1 och gick sedan till K-mässan där jag träffade Hanna och gick lite med henne tills hon skulle till bussen och FolH&Noss kom och så fikade vi på Espresso House. Gooott :) Har saknat Chai en hel del x]
Sen gick vi runt lite, folk köpte saker.. jag ville mest till Leksakslandet och köpa en Rubiks Kub 8-), så cool är jag förstår ni, eller det vet ni redan :D
Jag ska lära mig den, det har jag bestämt.. hur det ska gå till är ju en annan femma.. eller mer typ tia :)
Oj, jag bloggar, det hade jag glömt :D
Ok.. moving on..
Åkte buss hem med Noss sen, fast började må lite illa på bussen för att jag kollade ner på min kub hela tiden, så när jag gick ur bussen hade jag typ.. problem att gå och höll på att vingla ner i diket och spy lite grann.. men det gick bra :) När jag kom hem, la jag mig bara på vårat hall golv och.. låg där en stund. Klagade lite för mamma att jag mådde illa så då fick jag gå och lägga mig lite, och hon kom med juice till majj. :)
Tuff historia 8D
Idag var vi ute i en skog i Fjärås, "Villeva", med LAST'N. Det var jäkligt kul faktiskt. :)
Mest typ samarbetsövningar och shit men det var väldigt trevligt att bara "hänga" ute i skogen :D
Inget mer att säga om dagetth då, förutom att min stjärnvinst Daim är slut nu. Det var på tiden, jag har ansiktet fullt med finnar och fettet har fördelat sig på kroppen, tyvärr inte där jag vill xD
Anyways, kissface :)

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag är kär i dig.

Ja.

Kissface.

2009-09-03 @ 21:18:23
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback