Onsdag. Nej, vänta lite nu..

Tisdag :D
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde igår, och kommer inte heller ihåg vad det var för dag igår, så jag väägrar att uppdatera mer från igår :)
Så bra minne har jag förresten.
Idag då.
Idag är det.. Tisdag?

Egentligen slutar vi 14.35, så det är inte världens senaste dag, men sen skulle jag iväg till finskan och leka där en stund.. fick gå tidigare för att hinna tillbaka till skolan igen för att vi hade teaterkväll med 2:orna och 3:orna idag med "knytis" xD, knytkalas när alla fick ta med sig stuuuff att käka :) Så jag kom hem först vid ungefär 19.00

Vi hade samhälle hela jäkla dagen, förutom gympan.. o.O, med alla andra estet ettor.
Vi gör rätt mycket med alla estet barnen känns det som, och på Tisdag ska vi på teater på Teater Halland i typ Varberg, ska bli kul :D vi hade en tant på teaterkvällen idag som babblade om föreställningen, verkade rätt skev :P

Imorgon ska jag gå och fika med Folh&Noss igen, tror jag? x]
Om vi bestämde det?
Iaf ska det bli kul, fast jag fikar på tok för ofta :)

Hahahaha "på tok" xD
Det var roligt. :)

Det känns som jag bara rabblar upp en massa grejjer, men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna säga vad jag har gjort idag på ett annat sätt så ni får leva med det. :)

Är det någon som vet när Grey's Anatomy börjar igen? :o eller om det börjar.. och typ Desperate Housewives och Gossip Girl? :o :D Jag vill koolllaaaa :)
Jag kollar INTE, på idol. -.-
Jag har istället fastnat för en trevlig brittisk drama serie som går kl 21.00 på fyran, "Överlevarna"

Utdrag från Tv4:as hemsida:

"Överlevarna äger rum i en mycket nära framtid i spåren efter en viruspandemi som slagit ut över 90 procent av jordens befolkning. Vad händer när självklarheter som elektricitet, rent vatten, teknologi och matproduktion försvinner? När myndigheter, sjukvård och infrastruktur slås ut? Och framför allt när hela familjer och alla vänner, älskare, grannar och bekanta går bort?

De få som överlever ska klara sig i en ny värld där inget längre är som det var. En skrämmande verklighet utan spelregler där vänskap kan betyda skillnaden mellan liv och död.

Serien följer en liten grupp främlingar som tyr sig till varandra i hopp om att öka sina möjligheter att överleva i en ödelagd civilisation.

Överlevarna äger rum i en mycket nära framtid i spåren efter en viruspandemi som slagit ut över 90 procent av jordens befolkning. Vad händer när självklarheter som elektricitet, rent vatten, teknologi och matproduktion försvinner? När myndigheter, sjukvård och infrastruktur slås ut? Och framför allt när hela familjer och alla vänner, älskare, grannar och bekanta går bort? De få som överlever ska klara sig i en ny värld där inget längre är som det var. En skrämmande verklighet utan spelregler där vänskap kan betyda skillnaden mellan liv och död. Serien följer en liten grupp främlingar som tyr sig till varandra i hopp om att öka sina möjligheter att överleva i en ödelagd civilisation."

Rätt bra faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag och pappa kollade på det :)

2009-09-10 @ 21:52:44
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback