Otrroligt Irrriterandeejj.

*läses med engelskt uttal*

Som ni ser så funkar inte texten som den ska nu heller, allt blir som en enda stor klump, mycket.. irriterande.
Vet inte riktigt vad jag kan göra åt det så det får vara så för tillfället.
Jag är sjuk idag, och jag hatar det.
Det är tråkigt, jag missar en massa och det är bara allmänt kasst :)
Men jag har planerat att bli frisk från den här "svininfluensan" tills imorgon, för då är planen att jag ska fika med FolH&Noss efter skolan :) När slutar ni förresten? xD
Sitter och kollar in gräjjer på Saltopeppar.se, finns en del snygga brillor, typ dom här 8D

Supertuffa 8)




Har babblat med mammuten om London och grejjer med, typ vad jag ska och inte skaaa ha med mig och att jaoog snart måste switcha mina pennggarrrrrrr från euro till pundet. :)
(Jag är kär i min stavning idag (:  )

Nu vill jag äta något. Det är dåligt att vara hemma. Jag bara äter jämnt.
Och ni kan ju typ.. sitta här och lyssna på Whatever Gets You Through Today sålänge, om ni vill? :)




Kommentarer
Postat av: SoapieSoap.

Alla slutar samma tid på onsdagar 8) Tror jag.. Det sa FolH iallafall 8D Tror jag.. Aa, jag slutar 14.05 iallafall x]

2009-09-01 @ 19:07:35
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback