Shopaholic.

Jag är typ en?
Jag kan inte vara utan att shoppa konstant typ?
Jag mår dåligt av att vara pank.. xD
Jag planerar bara vad jag vill köpa men egentligen har jag inga pengar :)
Jag har blivit kär i en jacka på H&M, som ser ut såhär:


(höhö.. alla meningar börjar på "jag"... jag tror det säger en hel del om mig..? xD)



Ja, jag vet att den kommer bli sjukt smutsig efter typ 2 sekunder men jag är kär ändå :)

Min Friis&Co väska kommer gå sönder vilken sekund som helst, sjukt kasst!
Så jag har också planerat att inhandla en ny väska när jag får mina pengar den 29:e (dom kommer typ ta slut innan jag ens har fått dom..)

En sånhär i svart blir det nog. Från NYPD :)
Som INTE står för bara New York Police Department, utan också New York Portable Designs 8D






Nu blir det nog ingen mer update idag, det här kan man inte kalla "bloggtorka", 4 inlägg på en dag :)
Menmen, bloggen har sina dagar 8D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback