Skenet Bedrar.

Någon som har läst GP idag?
"Blåst på 6500 kronor"
Juste, kommer ni ihåg när mina päron köpte jackor för 4000 av "engelsk-pojke-med-roliga-kläder-?"
HAHA, han och hans "kriminella bedragar gäng" är med i tidningen. xD
Det är en "Birgitta" som babblar på om att hon har blivit lurad på 6500 kr av en man som hon sa hade sagt att han slutit avtal med NK och att han hade bråttom till flyget och ville inte ta med sig visningsexemplaren av jackorna.
LOL. xDDDDDDDD
Exakt samma historia. HAHAHA, ni kanske tycker att det är lite konstigt att jag tycker det här är typ cp kul?
Jo, jag med.. men kan bara inte sluta tänka "vad var det jag sa?" ;)
Nu ska inte jag säga att jag var helt emot honom heeeela tiden....... jag köpte det, nästan iaf :)
Men en trovärdig historia hade han ju allt, och är man i behov av jackor så är man.
Mina päron försvarar sig nu med "ja, men det är ju fortfarande jackor.. man kan ju använda dom för det"
HÖHÖ. I Told You So. ;D

Jag uppdaterar mer om London en annan dag, när jag har tid, och orkar.
För jag känner verkligen inte för det just nu, har inte sovit ordentligt på typ.. 4 år? :)
Men jag uppdateret en annan gång, Tjinge!!! Lek Lugnt ;)



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback