TeaterDägen.

Idag var vi och kollade på "Om Kärleken", på Teater Halland.. minst sagt.. lite små weird pjäs, men inget jag inte hade förväntat mig xD
Sen fick vi typ fråga skådespelarna lite saker efteråt, och typ säga vad vi tyckte.. men vi det laget var jag redan så hungrig så jag hade typ slutat lyssna :)
Sen hade vi lunch, och efteråt delades alla esteter upp i grupper, med olika typ.. "sysslor".. vi hade teaterworkshop :)
Med typ massa allmäna övningar, mycket av det vi gör på skolan med :)
Hanna fick också hämnd på busschauffören för att han vägrade köra förbi Åsa på vägen hem och släppa av "Åsa-barnen"
"Om inte Mikael Persbrandt (busschauffören) tänker köra förbi Åsa, då tänker jag minsann äta på hans buss! *tar fram gifflarna"

Det är rätt roligt att åka buss ibland.. speciellt när man lyssnar på busschaufför Persbrandts barnlåts-remix cd ;D
Så sjukt tufft. :)
Det är typ noll dagar kvar till London nästan!!!! :O
Jag längtar ihjäl mig! :D
Ska bli så sjukt kul :D
Ska kolla runt i min garderob lite imorgon, och se vad jag ska packa.. inte så mycket eftersom att det bara är för en helg, men det måste vara välplanerat ;)
Just nu... bloggar jag.. duuh... och lyssnar på Send Me An Angel - Zeromancer
Vilket också får bli dagens låt... även fast jag är rätt säker på att det inte är första gången. :)
Snart bär det av till London folks! ;D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag är kär i dig :) LONDON OM TYP INGA SEKUNDER ALLS! :O :D

2009-09-15 @ 21:26:51
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback