Thurrsday, - I bibblan :D

Står på biblioteket i Kungsbacka med Noss :D
Har precis anlänt till Kungsbacka, och är nu här och kollar våra scheman för att se när vi slutar imorgon.
Tänkte gå simma :)
Btw FolH, vi har inget språk imorgon(eller? xD) så du slutar typ 20 i 2 och jag slutar kvart i, men vi kan vänta på Noss tills hon kommer tillbaka från skogeeenn? :D
Nu klagar den fiskmatande Noss på att jag inte har uppdaterat, man I got no magic fingers! så snabb är jag inte :@ :)
Höhö, hon får inte kolla :)

ÅH NEJ! Det hänger en spindel från taket :o Haha Noss är lite ägd som får stå bredvid spindeln ;)

Nu ska vi snart gå och leka på K-mässan tror jag *fjortizzfjortizz*

Köpa saker till den som fyller år på Måndag, grattis i förskott Folhiiis x]

Men nu har jag bloggat klart, så byebye, lek lugnt! :D

 


Kommentarer
Postat av: Fiia

Vad spännande med inställt :) jag ska kolla fronter och se om det stämmer LP

Tack i taket för grattisandet :)

2009-09-24 @ 19:11:40
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback