Tiisdag :)

Helloooo
Idag är det Tisdag och jag har just varit och köpt mjölk och ägg till mamma :D
Eller ja... "just" xD
Var också och tankade, så cool är jag ;)
Jag bloggar egentligen bara på order från FolH, och för att jag vill blogga, men har inget att blogga om.

Köpte väskan som jag sa att jag skulle köpa också, fast i svart, som jag sa :) xD

Ehh.... så här intressanta blir blogginläggen när man inte kommer på något att skriiiivaaa 8D

Igår såg vi på någon jätte skev dansföreställning på skolans teater, som det typ inte ens var meningen att man skulle fatta.. folk somnade ju så xD
Man skulle bara "se på det visuella" som våran lärare sa.... men jag förstod inte det "visuella" heller xD
Anyways...


OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG UPPTÄCKTE JUST ATT JAG HAR VÄRLDENS JÄVLA BAJS STÖRSTA SPRICKA I MIN LAPTOP SKÄRM, INTE EN REPA, EN SPRICKA!! Helvete....... det får man för att ha köpt en laptop -.-''''''
Har bara haft den sen jul, och det var inte direkt billig heller... har varit flera problem, en del "självskapade", typ tangentbordet och att Billy bet sönder strömsladden -.-''
Såå... nu är den helt cp förstörd... och jag anklagas för att ha "tappat den" eller att jag har "haft något emellan" så att den har gått sönder.. fattar fan inte hur det har kunnat bli så :/
Blev en del svordomar känner jag... men som ni kanske förstår, jag är inte på bra humör just nu... jag är INTE på bra humör... :@@

Någon som har en extra kudde jag kan avreagera mig mot/på ? :) xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho, du har uppdaterat :)

Och du, det var jag som låg emellan... ;(

2009-09-29 @ 20:51:38
Postat av: Fiia

Oj nej, vad hände med namnet? :O det bara lekte bort :/

2009-09-29 @ 20:52:14
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Fiia

OH :) När? kanske åka tillsammans eller så? :)

2009-09-29 @ 21:17:43
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback