Who Cares? :)

Jag hade en väldigt intressant konversation med J-O(kallar honom det här, min låtsaspappa) vid middagsbordet.
Han frågade mig om skolan(väldigt originell föräldra-fråga)
Jag berättade att vi hade varit i skogen idag och jobbat med sammarbete och shit..
Så kom vi in på imorgon..
J-O: Jaha, vad ska ni göra imorgon då?
Jag: ...ha lektioner... ?
J-O: (suckar)... vilket svar jag får alltså..
Jag: jaa,..?..men hur ska jag kunna veta det.. eller.. va?
J-O: *blir allvarligt trött på att jag inte fattar nånting och att jag svarar helt fel*

Mina pearrssss, fattar inte att man inte kan fråga sånna där komplicerade frågor utan att få ett väldigt korkat svar..
Vilka frågor jag får alltså..


Jag blev helt plötsligt väldigt yr ^o) vad roligt :D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback