Dagens Händelse.

Jag går lugnt hemåt från bussen, och möts av två åttaåringar med hund som går på andra sidan vägen. Jag har nästan hunnit förbi dom när den andra utbrister högt:

Hon: Eww.. piercing..

Jag: *vänder mig om och stirrar på henne och hon stannar* - Vad sa du??

Hon: *kollar tveksamt på sin kompis som också stannar*

Jag: - Har du PROBLEM med piercingar!? *säger jag hotfullt och börjar gå mot henne..

Hon: *bröstar upp sig men ger nervösa blickar till sin kompis* Jaa.. det ä äckliggtt...

Jag: Jasså? *ställer mig framför henne* Vet du vad som är ÄCKLIGT?

Hon:...ne?

Jag: -Inte piercingar inte...

Hon: - Aha? *bitch-blick*

Jag:  *trycker ner huvudet på ungen mot asfalten* Det här, DET är äckligt. *släpper huvudet på ungen och fortsätter min väg hemåt.*




Njae, riktigt våldsam var jag väl inte, men jag måste erkänna.. jag hade inte haft något emot det. Dock hade nog deras hund bitit av benet på mig om jag hade försökt...

Kommentarer
Postat av: Näs-tjejen

Hahahaha åh wow :O Kunde du inte bara låtit henne ligga där på marken och.. bajsat på henne? "Det här. DET är äckligt!" Och så bara går du (:



Btw, har du någon header? För jag ser ingen, det är bara vitt 8D

2010-04-20 @ 22:30:22
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: julia

din piercing är snygg! småbarn är äckliga, oftast.

2010-04-29 @ 19:05:02
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback