Dagens Top 10 Händelser.

Jag tänkte ger en liten uppdatering på mitt liv, eftersom jag vet att ni är så förbaskat intresserade.

Topp-10-saker-jag-har-gjort-idag-,-inte-i-ordning:

1. Lunchat med 4 bästisar(WOW!).

2. Varit sur.

3. Varit glad.

4. Bitch-blickat ett mjölkpaket.

5. Tatuerat Hannas arm i skolcaféet.

6. Köpt en äcklig macka.

7. Ännu en gång konstaterat att min engelskalärare liknar en ödla.

8. Sagt emot Robbie för att han har så dumma åsikter.

9. Blivit slagen och varit i vägen(av/för mina "vänner" såklart).
10. Gjort en extremt ointressant lista med topp-10-händelser onsdagen den 28:e april.





Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback