Jag har tappat min personlighet.

Jag har ju, som många av er redan vet(det är tillåtet för mig att säga så då mina närmsta vänner är ungefär dom enda som läser min blogg.. eller vem vet.. jag kanske har 58 000 läsare i minuten,...men isof så är 57 996 av dom vääääldigt bra på att hålla sig själv anonyma.. ooooh, slut på världens längsta parantes..) så har jag en annan blogg som jag bloggar typ sjukt aktivt på nuförtiden, bortsett från idag dock.

Bloggen handlar inte om "mig", utan är egentligen avsedd för att enbart intervjua andra bloggar. Dom senaste veckorna har bloggen växt en del, och jag har börjat skriva inlägg som är mer "mig", alltså om mina åsikter och tankar kring vad som nu råkar falla mig in.. Sedan, tidigare ikväll, eller inatt, började Fölungen och jag att titta igenom "gamla inlägg" på våra bloggar, och beklagade oss över saker som helt enkelt hade förändrats. Mest jag, tror jag. (Jag tror att vi kom fram till att jag skulle skaffa rött hår och lugg.. och att Bill Kaulitz borde sluta tro att han är fågel)

Jag läste igenom perioden i höstas då jag kunde skriva 934890235 inlägg om dagen, och ändå inte tappa varken intresset eller inspirationen. 95% av inläggen var ganska meningslösa, men jag trivdes med det. Jag vill börja blogga mer här igen, men det känns på något sätt som att jag har "tappat bort min personlighet", och har liksom ingen inspiration till att blogga, till att vara mig själv. Vem är jag liksom?

Åh herrej*vlar så djup jag blev nu. Nu blev det här inlägget just alltför seriöst. Det låter seriöst som att jag tror att jag är något. HAHAHAHAHA. Klockan är kvart över ett på natten, och om jag ska sammanfatta det här inlägget så kort som möjligt, så är väl det jag vill ha sagt att jag VILL, börja blogga mer igen, och det kommer säkert inte bli något i början, men jag SKA, komma igång igen.


Jag gissar nu på att ni står och skuttar av glädje bredvid datorn, ni har bara suttit och väntat på att jag ska blogga. Jag förstår er. Min blogg är ungefär det intressantaste i hela vida världen.

Lite långt inlägg det här, och aningens meningslöst också...


.......välkommen till min blogg :D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback