Lekmammor?

Det här inlägget är tillägnat Näsan & Fölungen som vägrar logga in på msn samtidigt som jag, och för att jag såklart inte orkar plocka upp telefonien bredvid mig, så tänker jag skriva det jag vill ha sagt här istället.

Näs-barn, när leker du till Sälen imorgon?

Fölungen, vad leker imorgon?

Ett stycke mes-barn är leksuget, tänkte att vi kanske kunde ses som tre caballos om ni inte redan har bestämt något annat, vilket ni inte har, ELLER HUR!? :^^

Näsan kan ju bara gå och dö om hon nu tänker åka iväg tidigt som två conejos, och Fölungen kan ju sätta sig i en buske med mjuka taggar om den nu råkar ha ett liv just imorgon.

Så... LEK-LEK-LEK!? Vad säger lek-monstren om min übermazingska idé? :)

Kommentarer
Postat av: Koolingen med Q

Ledsen tönt, en annan flyger mot backarna snabbare än 13 caballos i sås. Alltså kl 7 på morronen (:



Adios, imbécil!



2010-04-03 @ 21:30:50
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Fia

En annan är på som 14 böjda caballo-ben :) Jag kan försäkra dig om att jag absolut inte har något liv, vad fick du det ifrån liksom? Tror att du är något..

Vad händer? Vad leker? Hur bor man i en skål med musslor?

Conejo på allt säger jag bara :G

2010-04-04 @ 10:28:42
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback