Undrar om plansch-mord ger giltig frånvaro?

Jag råkade av en slump gå in i vårat tv-rum för en stund sedan, och bemöttes av en förskräcklig syn.
Där låg mina älskade planscher i en hög bredvid spisen, i väntan på sin avrättning. Jag blev chockad och började genast sortera bort mina favoriter som jag sedan tryggt stoppande i en låda i min vita byrå. Jag hittade nästan alla, som jag kan komma ihåg att jag hade iaf.. förutom EN. Min favorit av två wünderbara Good Charlotte planscher, fanns inte med i högen.

Man blir nästan gråtfärdig alltså. Citat av Folhie: "Planscher är inte bara lite papper, dom betyder saker". Hon har helt rätt. Mina planscher är inte bara "lite papper", dom är både minnen och glädje. Det känns nu som att någon har gått och eldat upp mina minnen, mitt älskade band. Jag kan se det framför mig, hur mammut sitter där och river isär pappret och knycklar ihop det, stoppar det i den vilda heta lågan.

Jag kände mig aningens poetisk där, ty jag är sentimental.


R.I.P.



Kommentarer
Postat av: ANNOOOOOONNNYYYMMMM

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJ :G


Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback