GRRRR.!

*ÄR EXTREMT SUUUURRR*

:@@@@@



HATAR, saker som inte fungerar som dom ska, t.ex mitt nyinköpta nätverkskort(eller vad det nu heter..?) som jag hade PLANERAT skulle fungera, men inte då.. det funkar ju inte ens att installera det jävvvvll... -.-

Gah. Tänker försöka sluta tänka på det nu, tänka på något trevligt istället.
Åh, Damon.
Näe, nu började jag dreggla istället, tror inte att dreggel är så bra för datorn?
Men har någon provat? Det kanske är värsta kuren liksom? Vem vet? :G

Nu ska jag skaffa fram lite glass och lägga mig framför Sex And The City, dom är så jävla kul så jag lär bli på bättre humör :)
Annars, ifall ni ville veta, har jag tillbringat dagen med mammsen i staden på ett ytterst trevligt sätt, med bio och grejer, men inget jag orkar berätta mer om :)

Oj, nu ropar mammsen på Billy-Boy, och så är han inlåst här i mitt rum.. så det kan gå :) Kanske borde gå släppa ut honom? Men jag orkar inte stå upp?




BTW! Folhie hade skrivit något om att centrera grejer i sin meny, och jag tänkte bara tala om för henne att jag tror jag vet hur man gör (kanske?), men jag orkade aldrig kommentera :)
BTW!(nr.2) gå in på hennes blogg, hon har en snygg ny design som jag tycker att ni ska titta närmare på :)

Folhiet

och när ni nu ändå håller på så kan ni ju besöka Näsis också, som jag personligen tycker borde uppdatera oftare :D

Nossie

Där har ni det, mina bästisar. :)


Kommentarer
Postat av: Fiia

Åh, du är ett stycke Gosighet du :G Någon tycker ju att du ska ta och tala om för Fohliet hur centrering funkar :G Skulle vara till mycket nöje :DDD

2010-02-26 @ 14:54:51
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Fiia

Men vill du veta en grej? 8D JAg har redan testat det och det funkar inte (:

Förresten, logga in på msn! eller facebook eller något :^^

2010-02-26 @ 15:40:42
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback