H E J ! : D

Här hemma, här hemma hos mig firar vi julafton! :D
Eller ja.. åtminstone jag. Sitter nämligen just nu och bloggar på en sprillans ny HP köpt på ElGiganten idag runt stängningsdags.

Bestämde mig direkt för att gå in på min blogg och se hur andra skärmar "uppfattar" min blogg, och jag kan ju inte direkt säga att jag blev imponerad. HAHA, jodå, men jag kan inte påstå att det var något positivt :)
Jag hoppas att "ni" som nu besöker min blogg, tar hänsyn till att designen är gjord för att visas i 15 tums format, på en liten laptop med en spricka som täcker 2/3 av hela skärmen :D

Såhär på en, (hel), 22 tums widescreen skärm, så ser bloggen VÄLDIGT, och då menar jag VÄLDIGT fjantig ut. :)
Dessutom har jag upptäckt att de flesta datorer inte har fonten som jag använder i mina rubriker installerad, och därav ser bloggen ännu konstigare ut.

Men ni får lära er att leva med det tills vidare, och jag ska sluta klaga :D

Har även fått en ny mobil idag, en INQ chat 3G, och för er som planerar att sms:a mig inom närmsta tiden, var beredda på att ett svar kan dröja då jag har en del att lära mig om den här saken. Jag planerar att börja med att lära mig hur man ändrar till stor bokstav :) det kanske förklarar en del..

Oj, lång inlägg, men nu ska jag återgå till att installera det nödvändigaste på den här datorn..
(dvs. spotify, msn... & sims 3 8D)


INQ Chat 3G


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback