miércoles

Hell-O :)

Såg precis att ett stycke Folhie hade uppdaterat, och blev aningens blogg-sugen :)
Jag har precis ätit Nesquik med vita chokladpuffar i till frukost, och spelat the sims 3, samtidigt som jag funderar på om det är värt att fortsätta med engelska arbetet som enligt planering. Innerst inne kan jag ju tycka att det är ett hyfsat meningslöst tidsfördriv en sånhär vacker söndags onsdagseftermiddag att sysselsätta sig med en bunt läxor, men tyvärr anses detta, i mitt fall, ytterst nödvändigt. Jag tänker dock låta dom vänta en stund till. :)

Och varför sitter Mumsie hemma en dag mitt i veckan? Hej? 
Tänker ni förstås... jo, pga. grotesk snöbildning utanför, på, runt, i (?) skolan, har kommunen beslutat att våra kassa skoltak inte tål snö av denna mängd, och det finns risk för "snöras". Detta anses vara dåligt då det kan orsaka både DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD, och förödande skador på dessa s.k homosapiens.

Alltså, har vi fått 3 extra lediga dagar :D
Det gillas. Starkt.




Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback