eehhh... gillar't.


Tänker inte ens förklara.


Näe, nu när jag ändå sitter och "gillar", kan jag väl tala om saker som jag gillar EXTRA mycket just nu?


- Avenged Sevenfold - det här gillas riktigt STARKT, har seriöst blivit helt beroende av dem nu, dom är AS bra :D (Y) R.I.P The Rev.

- Min nya hårfärg - den blev helt okej, ganska mörk, men jag gillar det faktiskt :D

- Nymålade naglar - man känner sig mycket fräschare och det ser mycket bättre ut :)

- *gillar något mer också, men kommer inte ihåg det just nu* - ....ja.

Och min "ogilla-lista"...

- Infektion - Ont. Väldigt ont. Och obehagligt. Det blir att sätta sig på vårdcentralens drop-in imorgon..

- Naturkunskapsprov - Nä-ä, bara helt dåligt, tycker inte om det, nä-ä....


Lekis lugntis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har den blivit infekterad? :^^ :o

kommer den komma till skolan senare eller vara hemma? :^^

Ville ju fråga den om vi kunde fika efter skolan ;(

Btw, jag har lyssnat på avenged sevenfold i typ ett år, GILLAR :G särskilt DEN låten... som, jag inte kommer ihåg namnet på just nu :DDDD



HeHeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej........ :G

2010-01-11 @ 09:18:09
Postat av: SHMUTTE

Glömde namnet höhöhöhöhöhöh, brukar komma automatiskt men nu langar man ju kommentarerna från the schooool-data-kompis så lek (:

2010-01-11 @ 09:21:19

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback