Får?

Jag tänkte på det här med att man ska räkna får om man inte kan somna.
Men hur rofyllt är det på en skala?
Nu ploppar ju en massa frågor angående detta upp i mitt huvud. Vilka får får får får får vara med liksom?
Och hur ska fåren se ut? Får dom se ut hur dom vill? Är det okej med svarta får? ELLER rakade får?? HA?

Jag har aldrig testat det där med att räkna får, mest för att jag aldrig har besvärats av någon direkt insomnia.
Men om jag låg och räknade får när jag skulle sova, tror ni verkligen att jag skulle somna då? Helt seriöst, jag hade typ fantiserat fram monster får som är tjocka som hus och äter små rosa fluffiga lambi-får till frukost.
Jag skulle iaf inte haft någon diskriminering i mina tankar. Alla FÅR vara med. :)
Hö-hö.

Näe, nu börjar jag bli lite trött...


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja det har jag haft:) och tack, men nu har jag bytt header.

2010-01-05 @ 20:53:04
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback