Gott 2010.

Helluuuu
Har kommit hem från the Näsan några timmar sedan, typ 1,5 h sedan kanske.
Anyways..
Nyår var himla trevligt, och jag har inte gjort några nyårslöften i år heller, mest för att jag glömde bort det totalt, och för det andra är jag rätt säker på att jag inte kommer kunna hålla dem. Men det kanske inte är försent än?
Äh.

2010 har väl inte börjat på något jätte bra vis kanske, då jag har gått och blivit sjuk mitt i alltihopa, tur att skolan inte börjar förräns på fredag, alltså om mindre än en vecka. Grr. :^^ *misstänksam smiley*
*ni fattar inte grejen, om ni inte har mig på msn*

Så nu sitter jag här, dricker mjölk och funderar på att käka klubban bredvid mig, den ser himla lockande ut.
Även, fast jag har bestämt mig för att sluta äta så mycket godis. (Ja, vi vet ju alla hur detta kommer gå, men mirakel händer väl än?)
Fast jag är verkligen inte sugen på att äta någonting. Har ont i halsen och är typ bara mätt och matt hela tiden.
Tycker inte om.

Näe, nu blev det här inlägget allt för intressant känner jag....



*Mammuten tar fram ett glas med "surmjölk"(finsk/rysk specialité, vilket alltså inte är sur-mjölk..)*

*Jag tar fram ett exakt likadant glas med mjölk*

*Båda ställer glasen på diskbänken*

*Jag är på väg att gå därifrån och tar en klunk av min "mjölk"*

*Fattar snabbt att det inte var mjöl, spottar ut "mjölken" och beordrar mammuten som är på väg ut ur köket med min mjölk att stanna*

*Mammuten står och småskrattar åt mig för att jag står och torkar av tungan mot en handduk och ser illamående ut, moster kommer into the kök*

Moster: Oj, försökte dom döda dig med surmjölk? Stackarn... jag förstår precis hur du känner.




Så kan det gå. Allmänt intressant läsning förstår jag. Näe, nu ska jag sluta babbla.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback