Motarbetande - Agrobarn - River - Ilsket - Ananas-Klas

För det första, ja, det ska stå "Ananas-Klas" i min rubrik för er som undrade och även för er som inte bryr er ett skit. Det var helt enkelt bättre än att det skulle stå "ananasskal" vilket jag tycker är ganska likt och också något som jag hade tänkt skriva dit från början. Ananas-Klas. Jag älskar det. Mest för att alla ni noll som just nu sitter och slösar bort erat värdefulla liv med att läsa min blogg säkert undrar vad fan en "Ananas-Klas" är. Jag måste säg att jag undrar detsamma. Det är därför det är så roligt. För att ingen vet vad en Ananas-Klas är. Det kommer för alltid bara vara något som stod i rubriken till en extremt magnifik och meningsfull blogg. Ingen kommer någonsin få veta svaret.

Vet ni vad det roligaste är? Att just du FORTFARANDE sitter och läser det här inlägget och FORTFARANDE inte vet vad en Ananas-Klas är. Du trodde att jag skulle tala om det så småningom. Men det tänker jag inte. Jag tänker inte berätta vad en Ananas-Klas är.

Även fast jag har sagt att jag inte tänker tala om vad en Ananas-Klas är, så fortsätter du läsa. Ganska roligt faktiskt, det må jag säga. Du vill höra slutet på Ananas-Klas-ordets berättelse. Men det får du inte. För jag tänker inte berätta det. Det finns inget att berätta. Ananas-Klas existerar inte. Och det gör inte heller meningen med det här inlägget.

Helt seriöst, jag tror att det här inlägget tar priset för "mest-omeningsfulla-inlägg". Ananas-Klas liksom, kan få vem som helst att filosofera.

Grattis, du har just ödslat en värdefull bit av ditt liv på att läsa min blogg. :)


Nu tänker en norrlänning sticka in i duschen minsann.


"Ollon och wienerbröd är ungefär samma sak, - båda innehåller vaniljsås".


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback