Gissa vem som har KOOLSTE pingvinspelet på sin dator??

Oh, that would be me 8D



Printscreen

Spelet heter Penguins! och går ut på att få ut 20 pingviner genom olika banor. Spelet utspelar sig i djurparken och målet är att rädda deras kompis som har försvunnit/blivit kidnappad/sprungit bort jag vet inte vad.
Det är ganska lätt i början, men blir svårare för varje level. Det finns olika faror på olika banor för pingvinerna, ibland kan de ramla ner i hål eller bli tillfångatagna av djurskötare, och dyker då upp i buren längst ner på skärmen.

Sjukt coolt och kul spel, speciellt om pingvinerna studsar in i en vägg, då låter dom kul 8D

Tyvärr så har jag bara Trialversion på min dator, och kan då bara spela 3 gånger. Har användt 1.
Och köpa det känns lite ovärt då det kostar $ 20 ungefär..


Nu ska jag fortsätta städa och vara KOOL. 8)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback